Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan Terap YNWA

KUALA LUMPUR: Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan menggunakan slogan 'You'll Never Walk Alone' (Anda tidak akan berseorangan) untuk merampas empat kerusi Parlimen di sini yang dimenangi pembangkang dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Ketua Pemuda UMNO Segambut, Baidzawi Salleh Hamdi, berkata menerusi slogan itu, Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan bekerja dalam satu saf walau dalam apa juga keadaan, sama ada susah atau senang untuk membantu pucuk kepemimpinan parti.


"Presiden Parti (Datuk Seri Najib Razak); Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin Abu Bakar dan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, tidak akan bekerja bersendirian.

"Pemuda UMNO akan membantu dalam apa juga keadaan sama ada susah atau senang," katanya ketika ditemui BH selepas membahaskan Ucapan Dasar Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin, sempena Persidangan Pemuda UMNO di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), di sini hari ini.

Najib turut meluangkan masa 15 minit untuk mengikuti perjalanan Persidangan Pemuda UMNO.

Mengenai empat kerusi sasaran Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan, Baidzawi berkata ia meliputi Parlimen Lembah Pantai, Bandar Tun Razak, Wangsa Maju dan Batu.

Katanya, selain Lembah Pantai, pihaknya turut meminta kerusi Bandar Tun Razak ditandingi UMNO atas faktor ramai pengundi Melayu di kawasan berkenaan.

"Dalam pilihan raya lalu, UMNO dan Barisan Nasional (BN) memenangi empat kerusi Parlimen di Wilayah Persekutuan iaitu Putrajaya, Titiwangsa, Setiawangsa dan Labuan. Kita mahu menambah empat lagi kerusi dalam PRU-14," katanya.-Berita Harian

Post a Comment

Video

[Video][video]
[blogger]

MKRdezign

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget