PRK Semenyih Tanda Aras PH Tumbang PRU-15

Kebanyakan peka isu politik semasa mengatakan PRK DUN Semenyih pada 2 Mac ini pengukur kedudukan PH yang dilihat semakin merudum selepas gagal menunaikan manifesto PRU ke-14.

Dengan peratusan pengundi Melayu lebih besar berbanding kaum lain sudah pasti PRK kali ini menarik tumpuan ramai.

Kiranya benar seperti didakwa pengguna media sosial, bahawa rakyat semakin tertekan di bawah kerajaan PH kerana harga barang-barang keperluan semakin meningkat, nilai mata wang negara semakin memburuk sudah pasti PRK Semenyih tempat pengundi hukum kerajaan.

Sekiranya keputusan PRK itu memihak kepada PH, segala dakwaan yang dibuat pengguna media sosial pro pembangkang adalah membuang masa.

Mendengar dengan dua telinga, dan melihat dengan dua mata adalah lebih penting dari membuat penilaian mengikut nafsu.

Pastinya PRK Semenyih cabaran besar buat PH yang suka cakap besar, semuga pengundi di Semenyih memberi pengajaran.

Post a Comment

lambat lagi pru 15 jangan terlalu yakin politik tidak bolih dijangka munkin dalam masa 4 tahun lagi starategi mereka dah berubah walau apapun kekecewaan bangsa melayu amat ketara terhadap ph dan keyakinan mereka untuk nembela melayu dan islam semakin rapoh harap kesilapan bn dahulu yang letak calon bukan melayu di kawasan majoriti melayu tidak berlaku lagi kerana sifat tolak ansur tersebut telah memakan diri sehingga kerusi melayu dalam ph berkurang berbanding bukan melayu.ini menyebabkan dari segi demokerasi kuasa melayu menentukan masa depan telah berkurang

Video

[Video][video]
[blogger]

MKRdezign

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget